logo

aftersales

Garanties

Om eventuele problemen snel op te kunnen lossen hebben we de garantieprocedure van Gre zelf in handen genomen. Om alles soepel te laten verlopen volgens hieronder de spelregels. Lees deze a.u.b. zorgvuldig door zodat wij u zo goed en zo snel mogelijk kunnen helpen.

Algemeen

Problemen of klachten dienen door de klant zelf rechtstreeks naar ALPC te worden gecommuniceerd via het garantieformulier (klik hier). Het garantieverzoek wordt opgelost door onze service afdeling door het kapotte onderdeel te vervangen en dit direct naar de consument te sturen. Er bestaat geen recht op geld teruggave door ALPC. Onze service afdeling is geopend van 1 maart tot 1 oktober.

Handelswijze

De klant dient zelf via onze website www.alpc.nl een garantieformulier in te vullen. Let op! Het garantieformulier kan enkel digitaal worden verzonden. Naast de NAW gegevens van de klant en een omschrijving van het probleem dienen er ook drie foto’s toe worden gevoegd:

  • Foto van het aankoopbewijs;
  • Gedetailleerde foto van het probleem;
  • Algemene foto van het product (bijvoorbeeld een zwembad en zijn omgeving).

Normaliter heeft de consument het vervangende onderdeel binnen 3 dagen in huis.


Garantieformulieren Gre

Klik hier om het garantieformulier Algemeen in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier voor Stalenwand baden in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier voor Stalenwand baden met houten ombouw in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier van de splash baden in te vullen en te versturen

 

Gre en Summerfun

Voor de liner en de staalconstructie geldt een aflopende garantie over de periode van 5 jaar.
Dit ziet er als volgt uit:

 

-Jaar 1 en 2:100% garantie
-Jaar 3:50% garantie
-Jaar 4 en 5:25% garantie

 

Uitzonderingen zijn de baden: Arizona, Florida en Atlantis: hiervoor geldt een termijn van 10 jaar, volgens schema. Voor de houtconstructie van de houten zwembaden geldt zelfs 15 jaar.

-Jaar 1 en 2:100% garantie
-Jaar 3: 75% garantie
-Jaar 4 en 5:50% garantie
-Jaar 6 en 7:25% garantie
-Jaar 8 t/m 10:15% garantie

 

Voor alle baden geldt 2 jaar garantie op pompen en filters.

 

Kayak robot bodemstofzuigers

Op deze artikelen zit 2 jaar garantie. Veelal worden problemen door onze service afdeling opgelost. De procedure hiervoor is iets afwijkend. Consument kan een garantieverzoek mailen naar: service@alpc.nl. Dit gaat dus niet via het standaard garantieformulier. Vermeld duidelijk naam en adresgegevens, telefoonnummer en de aard van de klacht. Er wordt dan telefonisch of via de mail contact met u opgenomen. Soms vragen wij om het artikel op te sturen. Wacht dan altijd tot u een retournummer van ons krijgt. Zendingen zonder retournummer worden niet geaccepteerd, dus stuur nooit zomaar iets retour. 

ALPC

Icarus 11, 8448 CJ Heerenveen
Postbus 745, 8440 AS Heerenveen
Tel. algemeen: +31 513 62 66 66

KvK: 01068710
BTW: NL810888415B01


sitemap